فضای مجازی
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 11
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 10 نفر
بارديد ديروز : 1 نفر
بازديد هفته : 69 نفر
بازديد ماه : 189 نفر
بازديد سال : 782 نفر
بازديد کلي : 1,075 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

برخی از ویژگی‌های این تبلت که آن را از سایر تبلت‌ها متمایز می‌کند و به یک تبلت مناسب کودکان تبدیل می‌کند، عبارت‌اند از:

  • استفاده از اینترنت پاک

با استفاده از تبلت نارتب، مدیریت کودک در اینترنت به راحتی صورت می‌گیرد. با غیرفعال کردن دسترسی‌های ناامن در تبلت، می‌توانید دسترسی کودکان به اینترنت، سایت و فضای مجازی را کنترل کنید و امنیت فرزندتان را در این فضا تضمین کنید.

  • یک تبلت، چند کاربر، چند قاعده

 با استفاده از این تبلت می‌توانید برای هر کسی که قرار است از آن استفاده کند یک پروفایل اختصاصی بسازید و برای هر کدام قانون و قاعده جداگانه‌ای تعریف کنید.

می‌توانید مدت زمان استفاده از تبلت برای هر کاربر، دسترسی به اینترنت، استفاده از برنامه‌ها، استفاده از گیم‌ها و یا سایر ویژگی‌ها را بر اساس نوع کاربر، مشخص کنید.

  • تنظیمات ساده، مدیریت هوشمندانه

مدیریت تبلت کودک با استفاده از تبلت نارتب بسیار آسان است. با انجام یک تنظیم ساده می‌توانید برای هر کدام از کاربرها که خواستید، قابلیت نصب اپ را غیر فعال کنید، و یا حتی می‌توانید مشخص کنید که هر کاربر از کدام برنامه‌ها می‌تواند استفاده کند. اگر از این تنظیمات استفاده کنید، فقط برنامه‌ها و ابزارهایی که توسط شما مشخص شده‌اند، بر روی تبلت نمایش داده خواهد شد.

یعنی در صورتی که چند فرزند با سنین مختلف داشتید، می‌توانید برای هر کدام از آن‌ها تنظیمات مخصوصی انجام دهید و محدودیت‌های هر کدام را متفاوت انجام دهید.

  • مدیریت زمان استفاده

این که کودکان از صبح تا شب و یا مدت زمان زیادی را در فضای مجازی و اینترنت بگذرانند، دغدغه بسیاری از پدر و مادرها است. تبلت نارتب به شما این امکان را می‌دهد که زمان و ساعت استفاده از تبلت را برای هر کدام از کاربران مشخص کنید. تعریف بازه زمانی برای هر یک کاربران به این معناست که کاربران خارج از زمان تعیین شده توسط شما نمی‌توانند از برنامه‌ها و امکانات تبلت استفاده کنند.

  • مدیریت تماس‌ها و پیامک‌ها

با خرید تبلت نارتب می‌توانید یک لیست از شماره تلفن‌هایی که مورد تایید خودتان است، مشخص کنید. بعد از مشخص کردن این لیست، به غیر شماره‌های مورد تایید شما هیچ تماسی برقرار نخواهد شد.

خرید تبلت مناسب کودکان بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های والدین در مورد استفاده کودکان از تبلت را کاهش دهد و مدیریت کودک در اینترنت را راحت‌تر خواهد کرد. نارتب تبلتی با طراحی جذاب، صفحه نمایش مقاوم در برابر ضربه و نرم افزارهای آموزشی است که با داشتن ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد و استفاده از اینترنت پاک، فضایی امن را در فضای مجازی برای فرزندان شما ایجاد می‌کند.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : راه های مبارزه با آسیب فضای مجازی , استفاده از اینترنت پاک , یک تبلت، چند کاربر، چند قاعده ,
بازديد : 28
[ چهارشنبه 13 بهمن 1400 ] [ 21:35 ] [ زهرا سلم آبادی فراهانی ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو